Ordinadors personals

No és necessari disposar d’ordinador propi per a cursar els ensenyaments a l’Escola d’Art de Manresa. Tot i que en el nostre centre sempre hem fet especial èmfasi en aquest punt i que totes les aules disposen d’ordinadors, en alguns casos pot no haver-hi suficients equips per a tots l'alumnat, i per tant pot ser de gran ajuda que aquells que disposin d’ordinador propi el portin a classe. En aquest cas podran disposar de l’espai necessari amb endoll i connexió a internet per wifi o cable, i se’ls facilitarà el programari específic.

Un equip informàtic que compleixi els requisits mínims per a treballar amb imatge és una despesa important (a partir d’uns 900€), per tant ens reafirmem en què no és necessària l’adquisició de cap ordinador. Als alumnes que ja en disposin se’ls recomanarà que el portin a classe i se’ls facilitarà el programari, i en cas que siguin models antics que no suportin els programes necessaris es procurarà aprofitar-los en la mesura del possible (amb versions anteriors, programari alternatiu, etc.).

El professorat assessorarà als alumnes durant els primers dies de classe per determinar si els ordinadors de que disposen compleixen els requisits mínims, i els ajudarà a instal·lar el programari si s’escau.

Tampoc volem que sigui un motiu de preocupació en cas d’un nou confinament, per tant si es dóna aquesta situació des del centre i des de la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Manresa s’establiran els mecanismes necessaris per posar a disposició de l’alumnat els equips de l’escola i/o punts d’accés a internet si cal.