Objectius

Tal com es defineix en el projecte educatiu de centre (PEC), l’ús habitual de les tecnologies ha de ser un dels pilars del centre:

Esperit de recerca i innovació

El centre es declara partidari de l’esperit crític i reflexiu, de la recerca i de la investigació metòdiques, de la creativitat i de l’autonomia en el raonament lògic i analític per part de tot l’alumnat. Així mateix, promou i estimula qualsevol procés d’innovació pedagògica i tecnològica per adaptar-se als canvis socials i cultural.

En els objectius dins l'àmbit pedagògic definits al PEC, també queda clar:

Adequar el material i les infraestructures de l’Escola a la utilització que els/les alumnes en fan , de manera que es vagi actualitzant i modernitzant constantment per poder respondre a les necessitats de la formació més moderna.

A partir d’aquesta visió, dels objectius del PEC i de la diagnosi que s’ha realitzat, s’han establert diferents objectius:

DATA INICI

DATA FI

1. Elaborar manuals d’acollida digital per a l'alumnat i per al professorat per tal d'informar-los sobre l'ús de les plataformes utilitzades

1/1/2023

1/7/2026

2. Implementar del nou programari Gwido per agilitzar els processos de gestió acadèmica i econòmica del centre

1/2/2023

1/9/2023

3. Ordenar i compartir perfils d'administració i contrasenyes per facilitar-ne la gestió i ús per part dels membres de l'equip directiu

1/6/2024

4. Organitzar la formació permanent del professorat per millorar-ne la competència digital