Matrícula cicles formatius i reunions d’inici de curs

Tots els alumnes que hagin fet la preinscripció i que figurin en les llistes definitives d’admesos cal que completin el procés de matrícula de l’1 al 7 de setembre. Enguany s’han simplificat els tràmits per tal que es puguin fer telemàticament i sense necessitat de venir presencialment al centre.

Per a fer la matrícula, cal emplenar i signar el següents documents i enviar-los per correu electrònic a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (podeu clicar sobre cada un per descarregar-lo):

Al correu cal adjuntar-hi també la següent documentació, fotografiada o escanejada:

  • Fotografia tipus carnet
  • DNI de l’alumne/a
  • DNI del pare/mare /tutor/a (només alumnes menors d’edat)
  • DNI del titular del compte bancari (si no és cap dels anteriors)
  • Llibre de família (només alumnes menors d’edat)
  • Targeta sanitària
  • Certificat de la titulació que dóna accés al cicle (ESO/batxillerat i/o prova d’accés. Aquest últim no és necessari si va fer la prova al nostre centre)
  • Carnet de família nombrosa o monoparental, si escau

Els documents a emplenar també s’han enviat per correu electrònic a tots els preinscrits admesos. Per a omplir-los necessitareu el programa Adobe Acrobat Reader DC (cliqueu aquí per descarregar-lo) o algun de similar. També els podeu imprimir, omplir-los amb lletra clara i escanejar-los o fotografiar-los per enviar-nos-els.

D’altra banda, seguint les recomanacions del Departament d’Ensenyament de la Generalitat i de les autoritats sanitàries per tal d’evitar possibles focus de contagi del COVID-19, enguany no es faran reunions informatives d’inici de curs de forma presencial.

En el seu lloc, farem una xerrada per vídeoconferència a través de Google Meet, durant la qual es podran fer totes les consultes tant per vídeo com a través del xat. Les xerrades són obertes a tot l’alumnat i a les seves famílies, tant de primer curs com de segon. Els horaris i els enllaços per accedir-hi són els següents:

Xerrada informativa per a alumnes d'Il·lustració: dijous 3 de setembre, a les 17h https://meet.google.com/qwo-wxyi-xrj 
Xerrada informativa per a alumnes d'APGI: dijous 3 de setembre, a les 19h https://meet.google.com/fcq-pcvn-eqv 

Podeu accedir a Google Meet des de qualsevol ordinador mitjançant el navegador d’internet, o des de qualsevol dispositiu mòbil descarregant prèviament l’aplicació. Si algun/a alumne/a o familiar, pel motiu que sigui, no pot assistir a la xerrada en directe, es poden posar en contacte amb nosaltres per correu electrònic o per telèfon (93 872 63 69) per adreçar-nos qualsevol consulta.

Finalment, i tenint en compte que el format telemàtic potser resultarà menys àgil que les reunions presencials, us informem que hem actualitzat i ampliat tota la informació als alumnes recollida a la pàgina web de l’escola, per tal que l’alumnat tingui sempre a l’abast i a un sol clic tota la informació que habitualment donem a les reunions d’inici de curs. Podeu consultar la secció “informació a l’alumnat”, i us recomanem que llegiu tots els apartats per tal de resoldre durant les reunions inicials qualsevol possible dubte que puguin generar.

Tallers monogràfics curs 2020/21

Ja teniu disponible tota la informació sobre els tallers monogràfics del curs 2020-21. Com a principals novetats, podem destacar l'oferta d'un nou grup de ceràmica, atenent a l'alta demanda que sempre tenim d'aquesta especialitat, el taller d'aquarel·la el primer quadrimestre i un nou taller d'imatge digital a partir del febrer.

Aquests és el llistat complet del què us oferim per aquest curs:

  • Gravat, dilluns de 17 a 20h
  • Procediments pictòrics, dimarts de 17 a 20h
  • Ceràmica, dimarts de 17 a 20h
  • Ceràmica, dimecres de 17 a 20h
  • Serigrafia i estampació, dimecres de 18 a 20'30h
  • Aquarel·la creativa, dimecres de 18 a 20h (només 1r quadrimestre, de setembre a gener)
  • Enquadernació, dijous de 18 a 20'30h
  • Imatge digital, dijous de 17 a 19h (només 2n quadrimestre, de febrer a juny)

L'altra novetat important és el procés d'inscripció, que en aplicació de la normativa de prevenció davant del COVID-19, enguany serà totalment telemàtica. Només caldrà que ens empleneu el full d'inscripció que podeu descarregar aquí mateix i ens l'envieu per correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , juntament amb una fotografia tipus carnet i el DNI escanejat o fotografiat.

Les inscripcions s'obren de l'1 al 4 de setembre per a alumnes del curs anterior, i a partir del 7 de setembre per a tothom. Les places s'adjudicaran per rigorós ordre de rebuda dels correus electrònics.

Llista ordenada amb les qualificacions definitives d'accés a Grau Mitjà i Grau Superior

Ja podeu consultar: 

Us recordem que tots els aspirants de la llista amb puntuació de 5 o superior, estan admesos. La matrícula es farà de l'1 al 7 de setembre, i abans d'acabar el mes de juliol rebreu per correu electrònic les instruccions per a formalitzar-la i la llista de documentació necessària, així com tota la informació per al curs vinent.

Qualificacions provisionals prova d'accés Grau Mitjà i Grau Superior

Consulta de la llista de sol·licituds de GRAU MITJÀ amb la puntuació provisional

Consulta de la llista de sol·licituds de GRAU SUPERIOR amb la puntuació provisional

En aquestes llistes trobareu les sol·licituds de preinscripció ordenades alfabèticament amb la informació sobre la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem. Si la sol·licitud no s'ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades es pot presentar una reclamació. En aquest cas, cal enviar un correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. ,  indicant la disconformitat i, si és necessari, enviar el document que correspongui fotografiat o escanejat per les dues cares.

Tots els aspirants preinscrits a Grau Mitjà i Superior que hagin superat la prova (o n'estiguin exempts) tenen plaça assegurada al nostre centre.

Informació proves d'accés 2020

Els propers 25-26 i 29-30 de juny tindran lloc les proves d'accés als cicles formatius d'arts plàstiques i disseny de grau mitjà i superior respectivament. Tenint en compte les circumstàncies actuals causades per la COVID-19 i les normes de seguretat i higiene previstes, és necessari establir uns protocols concrets i unes instruccions a seguir pels aspirants, a més de distribuir-los en grups i franges horàries diferents per a garantir les distàncies de seguretat i evitar aglomeracions.

En el següent document teniu els grups i horaris i tota la informació detallada sobre el funcionament de les proves:

Recordeu a consultar prèviament la llista d'admesos/exclosos. Ho podeu fer en el següent enllaç (necessitareu el número del DNI i el codi de la sol·licitud que trobareu en el resguard d'inscripció):

Si teniu dubtes sobre el contingut de les proves, podeu veure'n diferents models en aquests enllaços:

Us recordem que és imprescindible portar el DNI i mascareta per a accedir al centre, a més de tot el material necessari (trobareu la llista completa en el document) i us preguem la màxima puntualitat a l'hora en què se us hagi convocat.

On som?

C. dels Infants, 2 - 08241 MANRESA
Telèfon: 93 872 63 69
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Horari de secretaria: de dilluns a divendres de 9 a 13h i dimarts de 16 a 20h

Som a les xarxes socials

Segueix-nos per estar al dia de tot el què fem!

Accés d'usuaris registrats