Últimes notícies
Suspensió dels tallers monogràfics i règim semipresencial per als Cicles Formatius
- Detalls
- Categoria: Secretaria
- Publicat el 12 Novembre 2020
Segons les noves mesures decretades per la Generalitat el 29 d'octubre de 2020 per a la contenció de la pandèmia de covid-19, cal que els centres que impartim ensenyaments postobligatoris (batxillerat, formació professional i ensenyaments de règim especial) apliquem mesures per reduir la presencialitat als centres, mitjançant models híbrids d'aprenentatge.
En els ensenyaments no reglats, és a dir, els tallers monogràfics, es decreta la suspensió de les activitats fins a nou avís.
Pel què fa als cicles formatius, en aquestes mateixes instruccions s’indica que la presencialitat ha de ser com a mínim del 50%, i es recomana que s’apliqui en dies alterns per tal de reduir els desplaçaments. També s’especifica que el percentatge de presencialitat dels diferents mòduls pot variar segons la seva tipologia, dedicant major proporció d’hores presencials a aquelles assignatures de caire més pràctic que requereixin l'ús d'instal·lacions i equipaments del centre.
Atenent-nos a aquestes instruccions, al nostre centre aquestes mesures s'aplicaran de la següent manera:
- Tots els grups de cicles formatius i del curs de preparació de proves d’accés assistiran a classe presencial 3 dies a la setmana, i els dos restants seguiran les classes en modalitat telemàtica.
- Els tres dies que cada grup assisteix al centre són els que s’indiquen en aquests horaris (cliqueu per accedir-hi), i s'han triat de forma que cada setmana tinguin almenys una classe presencial amb cada professor, i que tinguin major nombre d’hores presencials en les assignatures de taller.
- Les classes en modalitat on line es seguiran a través de la plataforma Google Meet, tal i com s’explica en la petita guia que vàrem enviar per correu electrònic a tot l'alumnat.
És molt important remarcar que amb aquestes mesures no es perden classes, no es fan menys hores ni es rebaixen els objectius ni els continguts. Malgrat la dificultat que pugui comportar acostumar-nos al canvi, cal conscienciar-nos que les classes no presencials continuen igual, en el seu horari habitual i amb l’obligatorietat d’assistir-hi (es seguirà fent el control d'assistència com en les classes presencials).
Segons les instruccions rebudes, aquestes mesures s'han de desplegar a partir del 3 de novembre de 2020 i s'han de mantenir, com a mínim, fins a finals del primer trimestre. Per tant no és una qüestió puntual, si no que cal aprofitar totes les classes sigui quina sigui la modalitat com s’imparteixen.
Si no disposeu de l’equipament necessari per a seguir les classes on line, poseu-vos en contacte amb el Dani Hernández (
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
) o l’Anna Martí (
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
).
Matrícula cicles formatius i reunions d’inici de curs
- Detalls
- Categoria: Secretaria
- Publicat el 28 Agost 2020
Tots els alumnes que hagin fet la preinscripció i que figurin en les llistes definitives d’admesos cal que completin el procés de matrícula de l’1 al 7 de setembre. Enguany s’han simplificat els tràmits per tal que es puguin fer telemàticament i sense necessitat de venir presencialment al centre.
Per a fer la matrícula, cal emplenar i signar el següents documents i enviar-los per correu electrònic a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (podeu clicar sobre cada un per descarregar-lo):
- Formulari d’inscripció i dades bancàries:
Formulari pel CFGM d’APGI
Formulari pel CFGS d’Il·lustració - Declaració responsable:
Full de declaració per a menors d’edat
Full de declaració per a majors d’edat - Autorització de drets d’imatge
- Autorització per sortides de proximitat (només menors d’edat)
- Autorització per a l’ús de serveis i recursos digitals (només menors d’edat)
Al correu cal adjuntar-hi també la següent documentació, fotografiada o escanejada:
- Fotografia tipus carnet
- DNI de l’alumne/a
- DNI del pare/mare /tutor/a (només alumnes menors d’edat)
- DNI del titular del compte bancari (si no és cap dels anteriors)
- Llibre de família (només alumnes menors d’edat)
- Targeta sanitària
- Certificat de la titulació que dóna accés al cicle (ESO/batxillerat i/o prova d’accés. Aquest últim no és necessari si va fer la prova al nostre centre)
- Carnet de família nombrosa o monoparental, si escau
Els documents a emplenar també s’han enviat per correu electrònic a tots els preinscrits admesos. Per a omplir-los necessitareu el programa Adobe Acrobat Reader DC (cliqueu aquí per descarregar-lo) o algun de similar. També els podeu imprimir, omplir-los amb lletra clara i escanejar-los o fotografiar-los per enviar-nos-els.
D’altra banda, seguint les recomanacions del Departament d’Ensenyament de la Generalitat i de les autoritats sanitàries per tal d’evitar possibles focus de contagi del COVID-19, enguany no es faran reunions informatives d’inici de curs de forma presencial.
En el seu lloc, farem una xerrada per vídeoconferència a través de Google Meet, durant la qual es podran fer totes les consultes tant per vídeo com a través del xat. Les xerrades són obertes a tot l’alumnat i a les seves famílies, tant de primer curs com de segon. Els horaris i els enllaços per accedir-hi són els següents:
Xerrada informativa per a alumnes d'Il·lustració: dijous 3 de setembre, a les 17h https://meet.google.com/qwo-wxyi-xrj
Xerrada informativa per a alumnes d'APGI: dijous 3 de setembre, a les 19h https://meet.google.com/fcq-pcvn-eqv
Podeu accedir a Google Meet des de qualsevol ordinador mitjançant el navegador d’internet, o des de qualsevol dispositiu mòbil descarregant prèviament l’aplicació. Si algun/a alumne/a o familiar, pel motiu que sigui, no pot assistir a la xerrada en directe, es poden posar en contacte amb nosaltres per correu electrònic o per telèfon (93 872 63 69) per adreçar-nos qualsevol consulta.
Finalment, i tenint en compte que el format telemàtic potser resultarà menys àgil que les reunions presencials, us informem que hem actualitzat i ampliat tota la informació als alumnes recollida a la pàgina web de l’escola, per tal que l’alumnat tingui sempre a l’abast i a un sol clic tota la informació que habitualment donem a les reunions d’inici de curs. Podeu consultar la secció “informació a l’alumnat”, i us recomanem que llegiu tots els apartats per tal de resoldre durant les reunions inicials qualsevol possible dubte que puguin generar.