Tallers monogràfics

Tallers adreçats a persones majors d’edat i amb inquietuds artístiques.
Hi pot accedir qualsevol persona amb o sense coneixements previs.

Què cal fer per inscriure's?

Qui pot inscriure's:

Qualsevol persona major de 18 anys

Què cal fer:

Les inscripcions es fan telemàticament, emplenant aquest formulari (cliqueu per accedir-hi). Si voleu matricular-vos un cop començat el curs, caldrà que ho feu directament a la secretaria del centre.

El nou alumnat caldrà que ens hi adjunteu els següents documents (tingueu-los a punt en format jpeg o pdf):

Dates d'inscripció:

Fins el 3 de setembre, inscripció preferent per a alumnes del curs anterior
A partir de 4 de setembre a les 8h per als nous alumnes

Les places s'adjudicaran per ordre d'inscripció. Si el taller en el qual esteu interessats no apareix al formulari, és que ja no hi ha places disponibles. En aquest cas podeu sol·licitar, en el mateix formulari, d'apuntar-vos en llista d'espera.

Si voleu més informació, podeu trucar a la secretaria de l'Escola  (93 872 63 69, a partir de l'1 de setembre de dilluns a divendres de 9 a 13h i dimarts de 16 a 20h) o enviar-nos un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. .