Sònia Montero i Paula Prieto, premiades en el concurs "La prevenció, un valor segur"

Cartell de Paula Prieto, 3r premi

El passat 27 de novembre vàrem ser a Barcelona, a la seu dels Serveis Territorials del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, per assistir a l'acte de lliurament de premis del concurs "La prevenció, un valor segur". En el curs de l'acte van ser premiades les nostres alumnes Sònia Montero i Paula Prieto, amb el 2n i 3r premi respectivament en la categoria de cartells commemoratius del dia internacional de la salut en el treball. Podeu veure els seus treballs aquí sobre.

A més, vàrem marxar amb un altre premi, aquest totalment inesperat, ja que l'Escola d'Art de Manresa va rebre el reconeixement com a centre que ha presentat un major nombre de participants al concurs. Gràcies a això hem rebut un premi de 300€ en material per a l'escola.

Podeu veure la relació completa d'obres premiades al web del concurs "la prevenció, un valor segur".