3 alumnes de l'Escola d'Art entre els Premis Fundació Lacetània 2019

El passat dilluns dia 4 de març vàrem assistir a l'acte de lliurament dels Premis Fundació Lacetània 2019. Aquests premis s'atorguen anualment als millors treballs de recerca de Batxillerat i als millors projectes finals de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior, d'entre tots els elaborats en els diferents centres educatius de la comarca adherits a la Fundació.

D'un total de 9 premis, 3 per cada nivell educatiu, enguany els alumnes de l'Escola d'Art n'han obtingut 3:

• 3r premi en categoria de Grau Mitjà: Laia Planas, amb el projecte "Cavallerizza"
  • 2n premi en categoria de Grau Mitjà: Sergi Lleida, amb el projecte "Dubai 2020"
  • 3r premi en categoria de Grau Superior: Floriana Tatar, amb el projecte "Dulces huellas"

Felicitats a tots ells, i gràcies a la Fundació Lacetània pel seu reconeixement!