Premi Art Byblio de llibre d'artista

L’escola Superior de Disseny i Art Llotja de Barcelona, en col·laboració amb Arts Libris Barcelona, Fira Internacional de l’Edició Contemporània, que se celebra al centre d’art Santa Mònica, convoca el segon premi de llibre d’artista per a escoles d’àmbit nacional. Amb aquest premi es pretén impulsar la producció de llibres d’artista dins de les diferents escoles d’Art.

El treball guanyador passarà a formar part del fons de llibres d’Artista de l’escola Llotja i també es presentarà a la fira Arts Libris 2018 de Barcelona. Aquesta modalitat abasta una gran varietat de llenguatges plàstics i tècniques artístiques, i l’objectiu d’aquest premi és anar creixent i aportant novetats al mateix temps que premiar l’apassionant món del llibre d’Artista.

El termini per presentar les obres acaba l'11 de març. El primer premi consistirà en la compra del llibre seleccionat per un preu fix de 1000 euros. El segon premi consistirà en 400 euros. Aquest any es convoca un premi especial, atorgat per Raima, per a llibres col·lectius presentats per les escoles. El premi consistirà en un xec regal RAIMA de 100€.

Les tres obres premiades seran exhibides a Arts Libris Barcelona, 2018. Amb totes les obres seleccionades es realitzarà una exposició coincidint amb Arts Libris Barcelona 2018 i es publicaran a la web del Conservatori de les Arts del Llibre (www.artsllibre.org).

Trobareu tota la informació detallada en aquest enllaç.