Col·laboració de l'escola amb Manresa Comerç

Divendres passat, 8 de març, vàrem presentar en roda de premsa el nou disseny per als monolits publicitaris de Manresa Comerç, fruit de la col·laboració entre l'Escola d'Art i l'associació de comerciants de la ciutat.
D'entre les propostes d'una trentena d'alumnes de 2n de Grau Mitjà d'APGI, finalment han estat seleccionats els dissenys de l'alumna Aina Girabal, que romandran instal·lats durant tota la campanya de primavera i posteriorment, a partir d'octubre, per a la de tardor.
L'Aina va rebre de mans de Tània Infante, presidenta de Manresa Comerç, un val per valor de 100€ per gastar en els comerços adherits a l'associació.
Felicitats a l'Aina, i moltes gràcies a Manresa Comerç per la seva confiança!