Sobre la vaga general de dimecres 8 de novembre

Us comuniquem que davant la convocatòria de vaga general prevista per demà dimecres, 8 de novembre, el personal docent i de serveis de l'Escola d'Art (i en general de l'Ajuntament de Manresa) tenen llibertat d'exercir el seu dret a la vaga, essent aquest un dret fonamental com a treballadors/es.

En qualsevol cas, com a centre educatiu, garantim per a tota la jornada el compliment dels serveis mínims establerts:

  • Obertura del centre en l'horari habitual
  • Presència, com a mínim, d'un professor membre de l'equip directiu

On som?

C. dels Infants, 2 - 08241 MANRESA
Telèfon: 93 872 63 69
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Horari de secretaria: de dilluns a divendres de 9 a 13h i dimarts de 16 a 20h

Som a les xarxes socials

Segueix-nos per estar al dia de tot el què fem!

Accés d'usuaris registrats